......

......

......

......

ماریّا

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ق.ظ

معشوقهٔ من

با دامنی موج‌دار

موجی دامنه‌دار

در وجودم به راه انداخت

مارییـّا، مارییّــا، مارییّـــا، ماریـ...یــــــّا، ...!

بیهوده دل بسته بودم، یادم نبود

دامن موج‌دارش، چین‌خوردگی هم داشت

افسوس! که جام شوکرانش مؤثر نیفتاد

و نیز سوز تب‌دارش

تشنج‌آور نبود

با دامنی موج‌دار و موجی دامنه‌دار...

افسوس که چین‌ خورده بود!

ماریّا، ماریّا، ماریا، ماریا، مـ...ار...یـا...!

این بار سوزن گرامافون روی نام تو گیر نکرده

فقط من موج‌دار صدایت می‌زدم

موجی دامنه‌دار با دامنه‌ای کاملاً چین‌خورده

و دیگر نه دامن تو و نه صدای من

نه موج نه دامنه نه چین‌خوردگی دارد

...هم اکنون دریا آرام است...!


محمدباقر قنبری نصرآبادی

۱۱:۴۹ ظهر

۷آبان۱۳۹۲

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
محمدباقر

نظرات  (۴)

بسیار زیبا و دلنشین
قلمتان نویسا 

پاسخ:
سپاسگزارم
لطف دارید...
خیلی قشنگ

پاسخ:
تشکر
لطف دارید‌.
۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۱ بنت الرضا
چقدر خوب نوشتید....
دریا آرام... موج آرام.... من اما بی قرار آمدنت....،
پاسخ:
سلامت باشید.
ممنون از حوصله‌تون برای خواندن این مطلب.
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۶ mahjobeh modanloo
قشنگ بود!!!
پاسخ:
ممنون