......

......

......

......

تمدن، سرعت

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ق.ظ

سکانس اول:

تمدن را دیدم

خودش بود

در اتوبوس

اصلاً فرصت نداشت

که پیرزنی سوار اتوبوس شود!


سکانس دوم:

گفته بودم که تمدن را دیدم؟

دوباره دیدمش

در اتوبوس

این بار دست بچه‌ای لای در ماند!


سکانس سوم:

باز هم تمدن

باز هم اتوبوس

باز هم ایستگاه

باز هم سرعت

این بار خودم به دنبالش می‌دویدم!



محمدباقر قنبری نصرآبادی

۱:۴۱ بامداد

۱۴تیر۱۳۹۵

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
محمدباقر

نظرات  (۳)

۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۳:۱۰ آبان دخت ...
جالب بود!
وتامل برانگیز...

احسنت :)
پاسخ:
سپاسگزار...
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۲ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
ب فکر فرو رفتم:)
پاسخ:
ممنون از وقتی که صرف خواندن کردید.
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۷ دختر مهتاب ...
تامل انگیزه
پاسخ:
چندین بار ویرایشش کردم.
سبک نگارشی‌اش را هم چهار بار عوض کردم!
امیدوارم از طریق این محصول نهایی، مقصودم را رسانده باشم.