......

......

......

......

آزاد و متمدن

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

فراموشم نمی‌شود

روز اولی که رفته بودم غرب را

سیاحت کنم

و متمدن برگردم

از هواپیما که پایین آمدم

آزادی‌ام را دیدم

آزاد بودم که خودم را

به دست خودم ارّه کنم


پی‌نوشت:

آزادی در غرب همان اباحه‌گری است.

آزادی حیوانی نه آزادی انسانی!


محمدباقر قنبری نصرآبادی

۱۲:۵۹ ظهر

۷تیر۱۳۹۵

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۷
محمدباقر

نظرات  (۲)

زحمت زیادش میارزد به پایانش،نه؟
پاسخ:
الان که فکر می‌کنم و اگه درست فکر کرده باشم، بله!
ولی باید کارشناسان دست بجنبانند.
مانده ام سردرگم وسط این موضوع که سیاحت کنندگان غرب چرا آزادی مینامند این دیوانگی مضحک را!آزادی؟ثانیه ای به ارزش والای گوهرشان فکر نمیکنند که با این به اصطلاح آزادی در دیدرس همگان قرار میگیرد؟ واقعن دوست نمیدارند که حریمی داشته باشند خصوصی؟
پاسخ:
دقیقاً...
ظلم به واژه‌ها و برداشت‌های متفاوت از معنای واژه‌ها
از کجا سرچشمه می‌گیرد؟! چه در سر برخی‌ها می‌گذرد؟
توضیحش و کالبدشکافی‌اش شدنی است؛ اما زحمتش زیاد است.
:-)