......

......

......

......

ترس از تنهانشدن!

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ

می‌ترسم

نه از تنهایی

نه از سکوت محض

نه از هیاهوی باد در دل شب

نه از شنیدن صدای نفس‌هایم

نه از بی‌کسی

که از تنها نشدن می‌ترسم

می‌خواهم

هر روز

برای لحظه‌ای

تنها باشم

برنامه‌ها دارم

می‌خواهم در تنهایی‌ام

سری بزنم

به خدا

سلامش کنم

و بگویم

من آمدم!


محمدباقر قنبری نصرآبادی

۱۲:۱۲ بامداد

۶تیر۱۳۹۵

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
محمدباقر

نظرات  (۳)

خیلی عالی.
و من الله توفیق.
پاسخ:
سلام
ممنونم.
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۶ محمدمهدی باقری
سلام
ممنون از نظر زیبای شما
نظر شما در سرباز صفر پاسخ داده شد
باز هم به ما سر بزنید و ما رو دنبال کنید
التماس دعا
پاسخ:
سلام
حتماً.
باعث افتخار است.

محتاجیم به دعا به شدت
یا علی مدد
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۷ محمدمهدی باقری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوست عزیزم
دعوتید به مطلبی با عنوان "برنامه توپ و تور یا پیام بازرگانی؟ "
خوشحال میشم بیای و مطلبم رو بخونی و اگر موافق بودی ، موافقتت رو اعلام کنی
راستی برای همکاری آماده ام
اگ وبلاگم رو دوس داشتی دنبال کن
********************************
**********************
منتظرتم
یا علی مدد
پاسخ:
سلام دوست گرامی

آمدم و نظرم را نیز ثبت کردم.