......

......

......

......

چالش چیز نیاوری

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ق.ظ

چالش مهمی را برای خودم در نظر گرفته‌ام: اینکه در مطالبم و حتی گفت‌وگوهای روزانه‌ام از «چیز» استفاده نکنم.

چالش سختی است؛ چون یا باید به آن چیز اشاره کنم یا حتماً اسمش را بگویم. حتی گاهی وقت‌ها نمی‌دانم آن چیز چیست

و فقط می‌دانم که هست، اینجاست که باز درمی‌مانم!

اگر بتوانم معادل برای چیز بیابم و ذهنم را به‌کار بیندازم و معانی را تسلیم واژه‌ها کنم، دیگر چیز سراغم نمی‌آید و این‌گونه دیگر مخاطبم اسیر مفاهیم کلی نمی‌شود.


محمدباقر قنبری نصرآبادی

۲۳:۳۵

۲آذر۱۳۹۶

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳
محمدباقر

نظرات  (۴)

۰۳ آذر ۹۶ ، ۰۹:۲۳ یه خانوم گل ***
:)) چه چالش جالبی :))
پاسخ:
دقیقاً
نفس‌گیر هم هست...
:-)
در روز بین تموم مکالماتم ازش استفاده میکنم!
منم شرکت میکنم توی این چالش(میخواستم بگم چیز)
پاسخ:
:-)
خدا را شکر که چالشش در شُرُفِ فراگیری است.
«چیز» را نگو دیگه!
:-(
منم دوس دارم تو این چالش چیــــز شرکت کنم بااینک سخته ولی جالبه
پاسخ:
چه عالییی
پس حتماً نمونه‌هایش را چه در گفتار چه در نوشتار،
برای دیگران و من و خودتان بیان کنید!
این چالش، چالشِ استاد مهدی باقری، مدیرمسئول و سرویراستارِ «ویراستاران» هم هست‌. هر روز درگیرش هستند.
فکرمیکنم فکر خوبیه ( میخواستم بگم چیز خوبیه ^_^)
پاسخ:
اولین چراغ را روشن کردید.
ممنون
:-)