......

......

......

......

زود نظر ندهید؛ وگرنه مثل من درمانده می‌شوید!

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۲۰ ب.ظ

امروز برای کمک به‌زلزله‌‌زده‌ها رفتم هلال‌احمر؛ البته در قسمت بسته‌بندی کالاهای اهداییِ مردم و بارزدنِ این کمک‌ها و فرستادن به مناطق حادثه‌دیده.


با بچه‌های داوطلب، عهده‌دارِ تفکیکِ پوشاک زنانه و بچه‌گانه و مردانه از هم شده بودیم. با خودم می‌گفتم برخی لبا‌س‌ها واقعاً درخورِ هدیه‌دادن نیست؛ پس چرا هدیه می‌دهند؟


در این فکرها بودم که مردی تکیده و به‌ظاهر روستایی، لباس‌هایی را آورد که واقعاً خودش و خانواده‌اش به‌ آن‌ها محتاج‌تر بودند. لباس‌هایش اصلاً نای نشستن روی بدن را نداشتند؛ اما آمد با عشق تقدیم کرد و رفت. مانده بودم بگریم یا همچنان غر بزنم که چرا چنین لباس‌هایی را برای هدیه‌کردن آورده است.


محمدباقر قنبری نصرآبادی

۱۹:۰۶

۲۵آبان۱۳۹۶

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۵
محمدباقر

نظرات  (۱)

سلام
احسنت بر شما
پاسخ:
سلام و احترام
کمک به هم‌نوع وظیفه‌م بوده. ان‌شاءالله که نیت درونی‌ام، خودنمایی نبوده باشد و خدا قبول کرده باشد.
سپاسگزارم