......

......

......

......

جوگیر نیستم!

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ب.ظ

این بار برای دلم می‌نویسم! همین چند خط کافی است برای آتش‌زدن به این وجود.


مستند ملازمان حرم همین الان تمام شد.

دوباره بدجور هوایی شدم.


چقدر فرق است بین جوگیرشدن با شوری که پشتش شعور است.


جوگیر نیستم؛ اما دوست دارم شایستهٔ این شور و شعور باشم.


برای دوستانتان آرزوی شهادت کنید!


محمدباقر قنبری نصرآبادی

۷:۵۸ عصر

۲۰تیر۱۳۹۵

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
محمدباقر

نظرات  (۸)

۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۵ یک مسلمان
اگر چند روز پیش بود قطعا می گفتم دعا کنید شهید شوم...
اما امروز....فقط می توانم بگویم من از کجا عشق از کجا؟ سبحانه سبحانه...
پاسخ:
اما باز هم خواهش
«برای دوستانتان آرزوی شهادت کنید.»
شهید علمدار
۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۹:۲۱ مرتضی شایان
سلام
درود بر تمامی مدافعان حرم وهمه افرادی که آرزوی قدم نهادن در این راه پر سرافراز را دارذند.
امیدوارم که شهادت پایان زندگی دنیوی همه عاشقان باشد و شروع زندگی اخروی آنها.
پاسخ:
راضی هستیم به رضای خدا
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
ملازمان حرم واقعا ناراحت کننده بود.
شهادت خالی فایده ندارد!
اول باید یاد بگیریم حق دنیایی رو ادا کنیم 
دوم در قلبمان به مرحله جهاد برسیم ،
 سپس  شهادت را بطلبیم.

در جایی خوندم خدا حق الناس شهید رو نمیبخشه:(
من برای شما این دعا رو میکنم انشاالله به این درجه ناِیل بشین.
ومارو هم دعا کنید.
پاسخ:
سلام
ممنون که سر زدید و نظر دادید.

دربارهٔ حق‌الناس صحیح می‌فرمایید.
امیدوارم دانسته یا نادانسته اگر حق‌الناس کردم، بتوانم جبران کنم.
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۸ mahjobeh modanloo
ان شالله!
شمام دعا کنید برا ما

پاسخ:
حتماً
امیدبه‌خدا
عاقبتتون به خیر و ختم به شهادت ان شاءالله.
برای منم دعا کنید.
پاسخ:
خیلی ممنون

ان‌شاءالله عاقبت همهٔ ما شهادت باشه!
۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۴ سرباز صفر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوست عزیز
در بحث جذاب ما شرکت کنید
اقدام جدید فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی
نوتِلا بار یا نان داغ شکلات داغ؟ کدام را می‌پسندید؟
********************************
نظر خود را برای ما بنویسید
التماس دعا
پاسخ:
سر فرصت به وبلاگتون سر می‌زنم.
امید به خدا
خدایا این دوستمون تخریبچی شه و
من هم که به صورت ناشناس نظر دادم، شهید گمنام.
ان شاء الله قسمت همه بشه.
پاسخ:
آخرش می‌فهمم کدومتونید!

اسم بیارم؟!
:-)
خودت خودت را لو بده.
۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۰ کتایون دولتشاهی
سلام عالی بود راستی اگه میشه منو دنبال کنید با تشکر فراوان
پاسخ:
سلام
سپاس از مهرتان.

هنوز تکلیف قطعی کار و تحصیلم مشخص نشده است، همین که مشخص شد، چشم.
اما فعلاً به صورت تصادفی و مقطعی به وبلاگتان سر می‌زنم.